Kodėl „Red Bull" toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?
Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti.
Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory'is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija" analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.
Rory'is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy" vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator" apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas.
Kaina: 8,98 €
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Kodėl „Red Bull" toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?
Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti.
Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory'is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija" analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.
Rory'is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy" vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator" apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas.
Atsiliepimai
Lina
2024-06-07
Originali knyga realiais pavyzdžiais, lengvai skaitoma
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai
Originali knyga realiais pavyzdžiais, lengvai skaitoma